با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ رأی مجدد مجلس به فانی به امید حل مشکل فرهنگیان و مربیان بود
زیارت عاشورا

رأی مجدد مجلس به فانی به امید حل مشکل فرهنگیان و مربیان بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر حل مشکلات حق‌التدریسی‌ها و مربیان پیش‌دبستانی، تصریح کرد: مشکل این عزیزان که سال‌هاست پناه به مجلس آورده‌اند باید با تدبیر و رعایت قوانین و مقررات بین آموزش و پرورش و مجلس حل شود.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت:عزت‌الله یوسفیان‌ملا در جلسه علنی امروز (دوشنبه 19 مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با عرض تسلیت به مناسب شهادت امام جعفر صادق (ع) و با امید به توفیق دولت تدبیر و امید٬ گفت: کشاورزان برنج‌کار شمال با رنج و مشقت اکنون دسترنج خود را به بازار ارائه داده‌اند از دولت تدبیر و امید خواهان خرید برنج به سبک سال گذشته هستیم تا این کشاورزان ناچار نشوند به علت نیاز به نقدینگی و مالی آن‌چه از دسترنج آن‌هاست به ثمن بخس بفروشند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی همچنین بر حل مشکل معلمان حق التدریس و پیش‌دبستانی‌ها و غیره تأکید کرد و گفت: مشکل این عزیزان که سال‌هاست پناه به مجلس آورده‌اند باید با تدبیر و رعایت قوانین و مقررات بین آموزش و پرورش و مجلس حل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مسأله اشتغال و تولید امروز بزرگترین معضل کشور٬ دولت و مجلس است. حال چه باید کرد؟ تا کی باید این وضع ادامه داشته باشد؟

وی ادامه داد: وزیر محترم آموزش و پرورش با رأی بالا مجدداً در سمت خود ابقا شدند و این حرکت مجلس به این امید حل مشکل معیشت فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته است. همه برای هرگونه کمک آماده‌ایم و دولت تدبیر و امید هرچه زودتر دستور صدور ابلاغ با کف 500 تا 700 هزار تومان را صادر فرمایند چراکه در کشور ما ابلاغ ریالی بالای 15 میلیون تومان هم داریم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس همچنین با اشاره به این‌که این روزها مازندران حال و هوای متفات دارد٬ اظهار داشت:کوچه‌ها و خیابان‌ها پیچیده از عطر حیاتبخش شهدای غواص است که برکات و رحمت این حماسه‌سازان بر همگان قابل لمس است٬ رحمت و درود بی‌کران الهی بر روان پاکشان.

وی درخصوص توافقات هسته‌ای نیز اظهار کرد: هرکس از الفبای حقوق اطلاع داشته باشد در خصوص تصویب برجام در مجلس تردیدی ندارد و بنده از حقوقدانی نشنیده‌ام که بگوید برجام نیاز به تصویب مجلس ندارد.

یوسفیان‌ملا تصریح کرد: امروزه شاهد بمباران بی‌وقفه هواپیماهای آمریکایی دراختیار آل سعود بر مسلمانان یمن هستیم جای بسی تأسف است که تمامی شیوخ دست نشانده با تمامی توان وارد میدان شده‌اند و با تغذیه اطلاعاتی اروپا و آمریکا نمی‌توانند ملتی فقیر و بی‌سلاح را تسلیم کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت: از حضور ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور جناب آقای دکتر محسنی در شهرستان آمل و کلنگ‌زنی پروژه مرکز نگهداری سالمندان صمیمانه سپاسگزارم.

این نماینده خاطرنشان کرد: آنان که به قصد تظنن خواهی به مجلس آمده‌اند مستحق حبس و زندان نیستند چرا که توجه هر اتهامی باید با قصد و سوءنیت همراه باشد عمل این عزیزانی که دستگیر شده‌اند عنصر فاقد عنصر معنوی جرم است بنابراین استدعای آزادی آنان را دارم.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: خسارات سیل اخیر و همچنین آنفولانزای مرغی و مشکلات دیگری که در مازندران وجود داشته استدعا و انتظار ما این است که این مسأله هرچه زودتر رسیدگی شود.

یوسفیان‌ملا اضافه کرد: آنفولانزای مرغی در مرغ‌های واحدهای تولیدی صنعتی مشاهده نشد ولی متأسفانه با تصمیمات واقعاً نابه‌جا مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کردند که امیدواریم دیگر تکرار نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید دوباره بر مشکلات معلمان بیان داشت: مجدداً از وزیر آموزش و پرورش خواهان حل مشکل حق‌التدریسی‌ها و عزیزان پیش‌دبستانی هستیم و همچنین مسأله معیشت فرهنگیان که قول وزیر محترم در پس گرفتن امضاهای استیضاح‌ها مطرح شده را استدعا دارم.

یوسفیان‌ملا همچنین اظهار داشت: در بخش مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی علی‌رغم صحت و سلامت و درستی مسئولان کشور و مصاحبه‌ها و سخن گفتن ولی هنوز عزم جدی برای مقابله با مفاسد اقتصادی در مسئولان مشاهده نمی‌شود به سخن گفتن و مصاحبه‌ها اکتفا می‌شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند با سمینار و بدون سمینار تصمیم بگیرید و به تصمیم عمل کنید امیدواریم این اتفاق بیفتد و مردم ما بیش از این شاهد مواردی از مفاسد اقتصادی نباشند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, | 9:6 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |